Vårkänslor

Datum:

Hej!
Idag fick tjejerna träna lite agility hemma i trädgården :) Skoj! Solen har lyst här o man får verkligen vårkänslor. Vet inte hur många gånger jag har sagt det, men jag längtar verkligen till våren/sommaren! Längtar mest till att kunna träna agility ute ordentligt! att inte behöva ta det lugnt för att det är liiite halt på vissa ställen, inte behöva ha en tjock jacka på sig som man knappt kan röra sig i och slippa ha på sig kängor så tunga så att man knappt kan springa i de! Längtar även till tävlingarna, att gå upp sådär ruskigt tidigt för att åka bil i flera timmar, Att känna det förväntansfulla pirret i magen för att sedan gå in och ge gärnet... O när man väl är där inne kan det verkligen gå hur som helst och även den bästa kan göra fel, det är det som är kul med sporten.


Ouups, märkte ni hur jag "fladdra iväg" i det jag skrev? Haha, åter till träningen.

Tyckte faktiskt att det var en bra träning, båda var koncentrerade :) Diza tränade på svängar och slalom, vilket gick super, är stolt som en tupp över denna tjej :D
Saga tränade på lite allt möjligt, typ svängar, slalom o kontaktfält ;) Hon var rätt så seg men annars Gick det riktigt bra!

SaraH

Åhh längtar också tills i vår/sommar då jag kanske äntligen ska få börja på agility kurs :D

2013-02-25 @ 23:46:40
URL: http://hundtokigast.blogg.se

Kommentera här: