Kärt återseende

Datum:

Är äntligen hemma efter lite krångel på tågen. Det var nära att jag åkte åt helt fel håll heheh ;)

Har myst massa med hundarna nu! Att man kan sakna de så mycket... O Diza kände igen mig, var liiite orolig att hon inte skulle göra det, vi har ju bara haft henne 2 och en halv månad. Men visst kände hon igen mig, jag tror faktiskt att det var hon som vart gladast :P
Ska nog ta o träna lite lydnad med Dizafiza nu :) Har faktiskt börjat träna fot med henne, fast hittills bara att hon ska sätta sig brevid mig. Det går bra, fast jag tycker att hon sätter sig lite lång ifrån mig. Det ska vi nog fokusera på denna träningen :)


Måste bara säga tack för alla fina kommentarer bloggen har fått, de får verkligen min mun att le!

En kommentar vi fick idag:

Michaela

Hej snygging :) Bra att du kom hem med tåget, som dom bettede sig så får det inte gå till ! Men vi syns om 3 veckor och då vill jag se när du tränar innan vi drar till Ullared :)

2013-02-25 @ 19:52:48

Kommentera här: