Hemma

Datum:

Nu är vi hemma från ridhusträningen. Tyckte inte att det märktes att Saga har haft agilityvila... Hon brukar vara pigg o vilja arbeta när hon har vilat, men det vet jag inte om jag tyckte att hon ville idag... Hon hade rätt bra fart, men var okoncentrerad enligt mig. Bara skällde och inte lyssnade så jättebra... Men ibland gick det rätt bra, blir aldrig riktigt klok på henne, man vet aldrig hur hon är förrän hon har hoppat första hindret :P


Diza då, jo hon fick köra lite hon också. Hon körde lite böjd tunnel o så körde hon 2 hinder rakt fram. Gick bra, fast hon måste träna på framåtsuget, det ska hon få göra sen med manners mindern ;) Slalom fick hon också köra, men jag vet inte vad som tog åt henne. Hon tog ingången själv men varje gång tog hon fel ingång :P Jag som skrev i inlägget innan att jag tyckte att hon hade blivit duktigare på slalom hahah ;)

Aja vi tar nya tag imorrn :) Vi ska nog träna lite agility hemma då :)

camilla

Vilka sötnosar
Härligt med vinterbilder

2013-02-17 @ 21:17:27
URL: http://www.harligahundliv.se
Evelina

Självklart får du föra det! Får vi lägga till dig också? :D

2013-02-17 @ 22:06:11
URL: http://hundvardag.se
Rebecka

Hej!

Vilken slalommetod har du tränat in? För resp. nackdelar?

Va fin Diza börjar bli! Lycka till i framtiden jag hoppas vi ses på någon tävling eller kanske tillochmed åker på någon tillsammans? :)

2013-02-17 @ 22:30:53

Kommentera här: