BLOPPIS

Datum:

Har rensat lite bland hundgrejerna och bestämt mig för att ha en bloppis!
Om du är intresserad av att köpa något så skickar du ett mejl till mig ([email protected]). Döp mejlet till "Bloppis" och skriv sedan i mejlet vad det är du vill köpa så svarar jag så fort jag kan :) 
 
 
 
Alla saker säljes i befintligt skick och jag ansvarar ej för postens slarv!
Frakt är medräknat i priset :)
 
 
 
Hundtält (SÅLT)
Ett hundtält av märket globus. 70*70*70cm stort. Använt enstaka gång annars har det bara legat i sin förpackning.
Pris: 100:-
 SÅLT!
 
 
 
Halvstryp med scarf
Ett svart halsvtryp med en kardborre att fästa den rosa-rutiga scarfen på. Så man kan alltså sy egna scarfar och fästa fast :)
Halsbandet är ca 30cm stängt och 36cm öppet.
Inte så mycket använt, scarfen ser dock lite sliten ut men halsbandet är i nyskick :)
Pris: 30:-
 
 
 
Grönt nylonkoppel
 
Grönt nylonkoppel med pistolhake i nyskick. Det är 175cm långt och 15mm brett.
Pris: 30:-
 
 
 
Rosa nylonkoppel
 
Rosa nylonkoppel med pistolhake i nyskick. Det är 175cm långt och 10mm brett.
Pris: 30:-
 
 
Grönt hurtta repkoppel (SÅLT!)
Ett hurtta repkoppel med reflexer i färgen björk (grönt). 180cm långt och en omkrets på 8mm.
Kopplet är i nyskick och är endast använt några gånger. Säljes endast pga att jag tycker att det ser lite klumpigt ut på mina shelties, skulle därför rekomendera det till lite större hundar.
Pris: 120:-
SÅLT!
 
 
Rosa hurtta repkoppel (SÅLT!)
 
Ett hurtta repkoppel med reflexer i färgen hallon (rosa). 180cm långt och en omkrets på 8mm.
Kopplet är i nyskick och är endast använt några gånger. Säljes endast pga att jag tycker att det ser lite klumpigt ut på mina shelties, skulle därför rekomendera det till lite större hundar.
Pris: 120:-
 SÅLT!
 
 
 Egengjorda hundleksaker

Jag säljer även hundleksaker som jag har gjort själv :)
Pris: 45:-
 
 
 
 
emma

hej jag heter Emma och är femton år och jag har precis skaffat en valp och jag älskar din blogg :)

2013-08-14 @ 10:18:48

Kommentera här: