Ångest så det heter duga

Datum:
Hej och oj, vad dålig uppdatering det har varit här då! 
O här sitter jag med rejäl ångest över att behöva börja skolan imorgon :( Jag vill inte, jag har inte tid med någon skola just nu :( Ska nog tröstäta lite choklad framför tvn nu... Såhär sista kvällen innan allt börjar :(
Idag har vi tränat lite agility, skoj som vanligt :) Vi körde ett U, vilket jag tror var bra för Diza... Så att hon fick springa av sig lite energi :) Vi har tränat en del på slalom nu, så det var nog rätt skönt för henne att springa utan att behöva tänka så mycket ;)
Saga var himla duktig, ganska snabb och självständig :) Hon tog slalomet superbra :) Medan vi tränade så kom jag på att jag måste göra en träningsvideo snart igen! Var längesen jag la upp någon träningsvideo, det känns iallafall som att Diza har utvecklats supermycket sen senaste filmen :) Så det tänker jag ta och göra någon dag!
 
 
Hittade en jättegammal bild på Saga och mig... Det är vi som står i mitten om det inte syns ;)
 
Kolla gärna in min bloppis! Har uppdaterat den lite nu med vad som är sålt :)

Kommentera här: