Underbar träning

Datum:
I onsdags när vi tränade då var Saga den där hunden, den där agilityhunden jag drömmer om. 
Då hade hon inte kört på länge så då var hon taggad till 1000 ;) Det är det som är så synd, att hon inte alltid är så pigg och glad. Det är verkligen roligt att träna henne när man märker att hon också tycker att det är kul! Vi tränade på slalom och lite kombinationer med bara hopphinder. Vi körde en liten "bana" som slalom var med i och det var en ganska svår slalomingång och min stjärna tog ingången VARJE gång, VARJE!!! :D
Stolt matte :)
 
Nu har ju hon inte kört agility sen i onsdags så jag tänkte att vi ska träna lite imorgon :) Bara att hoppas på att hon är lika härlig som hon var i onsdags! Sen på söndag ska vi till Linde och träna i deras ridhus, det är jag som ska fixa bana tills dess :) Visar vilkenbana jag väljer sen :)
När jag ska träna med Saga imorgon ska vi träna på slalom och små kombinationer. Visar sen vad vi körde för nåt :) 
 
 
Det finaste jag har <3
 
Anonym

Ett tips om du vill ha henne mer taggad (hon veekar ha svårt över o arbeta själv o tagga upp sig?) och för att inte slita på henne (agility sliter sjuukt mycket på en hund) så skulle jag bara träna MAX två ggr i veckan är det tävling så en gång till ;) Lycka till!

2012-11-10 @ 11:35:24

Kommentera här: