Hund nummer 3...

Datum:
Tänkte fortsätta på förra inläggets rubrik... Hehe, var så himla glad då så jag kom inte på något att skriva. 
Vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget vill bara skriva ner allt på en gång! Iallafall så har jag ju länge längtat efter hund nummer 3. Ett tag var jag inne på en BC men övergick sen till att vilja ha en till sheltie, då jag tror det passar mig bättre. Mamma har precis som mig också velat ha en till hund. Men det ända lilla problemet var att mormor och morfar inte ville det. De måste vilja det för det är de som tar hand om hundarna när jag är i skolan och mamma o pappa jobbar. Tina berättade igår att hon visste en liten sheltie tik som kanske var till salu och mamma och jag blev helt sålda... Mamma ringde till mormor och morfar och de sa som förväntat NEJ.  Jag blev superledsen och ringde senare till de, och då hände det... Det ögonblicket som jag inte vet hur länge jag  har väntat på... 18/11-12 kl.12.07 sa de JA. Jag vart överlycklig och bara darrade och fick knappt någon luft...! Hundarna trodde att jag var helt dum i huvudet när jag hoppade/sprang runt, haha.
Sen ringde mamma till den som har sheltietiken... Hon sa att hon inte var helt säker på att hon ska sälja, hon skulle ringa oss nästa vecka.
Åhh, hoppas att vi får köpa henne! 
Alla som läser min och hundarnas blogg, håll alla tummar och tassar för oss!
Siri

Vi håller tummarna (och tassarna)!

Svar: Tack för att ni gjorde det, det hjälpte ;)
Nea Dahlberg

2012-11-18 @ 18:13:28
URL: http://sheltiejava.wordpress.com
Ullis

Här håller vi alla tummar o tassar :)))

Svar: *Tummen upp*
Nea Dahlberg

2012-11-18 @ 18:52:09

Kommentera här: