Resultat...

Datum:
Resultaten från tävlingen som var idag blev såhär:
Agility 2- 3:a av 20 startande
Hopp 1- 7:a av 26 startande
I agility 2:an så gick det väldigt bra tycker jag, hon var koncenterad men ändå pigg. Jag vågade mig även på att göra 2 jakkosar och det gick helt okej...! Slutet blev inte så bra men hon var felfri iallafall :P Det var ju 20 startande och det är ju 10% som får en pinne så det var alltså 2 som fick pinne (2%) men om det hade varit ett mer ekipage så hade vi fått en pinne, surt kallas det! :P
I hopp 1:an så var hon lite övertaggad som jag kallar det, då har hon stått och taggat upp sig själv genom att ha stått vid starten och kollat på de andra hundarna o skällt mm. Det är bra att hon gör så för det är bra att hon taggar upp sig själv men det får inte bli för mycket för då blir hon ofokuserad tycker jag... Men det var ett okej lopp och hon rev andra hindret och vi fick en vägring, men det var helt mitt fel! Så vi fick 10 fel men vi kom 7:a :)
Är nöjd över min sötnos! :D
Sorry för att jag inte uppdaterade under dagen men internet funkade inte :/

Kommentera här: