Hopp klass 1

Datum:
Japp, ett till lopp är kört! Vi blev 4:a med en vägring och 0,68 sekunders tidsfel. Sjukt nöjd med Saga efter det här loppet, hon var snabb men ändå väldigt fokuserad på mig och vad jag visade. Hon var verkligen jätte duktig! Hon tog inte vida svängar och "flöt" inte ut någonting och det här var ändå en bana som hon i vanliga fall skulle ta vida svängar och "flyta" ut på! Jag var helt säker på att hon inte skulle ta platten eftersom det har regnat och den var blöt, hon brukar ALDRIG ta platten när den är blöt, men idag gjorde hon det! Den lilla vägrigen som var blev när några typ skrattade åt någonting när Saga skulle svänga ganska snävt mot ett hinder och då blev ju min lilla nyfikna hund tvungen att kolla vad de tjoade åt och missade då tyvärr hindret. Men jag tog tillbaka henne och hon hoppade hindret och eftersom jag tog tillbaka och det tar ju sin lilla tid så fick vi litelite tidsfel, 0,68 sekunder. Så sammanlagt fick vi alltså 5,68 fel ;) tyvärr filmade inte mamma, annars skulle jag mer än gärna visat er det här loppet! Nu taggar vi till öppen hopp!

Kommentera här: