Borta bra men hemma BÄST!

Datum:
Hundarna blev jätte glada när vi kom hem! 
Så härligt att vara hemma igen o vara med hundarna! Jag provade förresten Sagas nya halsband på henne och det passade! Så nu har Saga o Ville likadana halsband fast olika färger. Båda har läderkoppel också fast Saga har lite smalare... :) Så sött att de matchar! Ni kanske får se en bild på de imorgon ;)
 
Iallafall så verkade Saga lite rastlös, det kan man ju förstå för min mormor o morfar har antagligen bara gått promenader med de.. Så vi tog med oss båda hundarna och körde lite agility! O shiit vad taggade de var, båda 2! Saga hade snyggt tunnelsug och hon var ganska självständig ooo ja hon var alldeles underbar!!! Ville var taggad han med o lydig oo duktig som vanligt!  Jag har jag har världens bästa hundar!!

Just nu ligger de o tuggar på ett varsit mumsigt ben..!
Kärlek till mina fyrbenta, galna hundar!
 
Hehe  fin bild ;)

Kommentera här: