Agility, promenad och ritat banor..

Datum:
Hej!
Idag har jag kört lite agility med Saga. Det var helt perfekt väder för det, inte för varmt så att hon inte skulle orka och inte regnigt så att hon skulle halka och tycka det var tråkigt att vara ute. Det gick ganska bra, vi tränade på "ut" och bakombyten. Hon är osäker på bakombyten så det måste vi träna på! Känns som att det är typ 100 saker vi måste träna på nu, men vi kan inte träna för mycket per gång för det orkar hon inte... Det är därför jag vill ha en BC också! ;) 
Efter det gick vi en promenad med familjen...
Igår så ritade jag lite banor.. Hehe de blev helt okej... Men jag kom på när jag hade ritat klart att jag hade glömt slalom haha :P Jag tyckte det kändes lite tomt och konstigt. Men jag ritade dit slalomet sen ;) Det blev en hopp etta och en agility tvåa :)
Saga när hon var valp... Sötnos!
cassi

dela gärna med dig av banorna om du har lust :)

Svar: Ja, det kan jag göra :) Men jag gör det i helgen för att jag kommer inte att vara hemma... ;)
Nea Dahlberg

2012-06-23 @ 17:12:24
URL: http://letwix.webdon.nu

Kommentera här: