Dagen

Datum:

Hej! Försökte blogga förut men det funkade inte, sorry :/ Iallafall så kanske jag ska berätta lite om dagen o resultaten... Ullis var först ut av "Norateamet" med Ozzy. I ho3 så fick de en vägran och lite tidsfel o de kom 40 av 78 startande. I agility3 så kom 10 av 70 startande och de fick en SMpinne!! Grattis! Sen var det min och Sagas tur i Ag2, vi diskade ut oss då hon var för övertaggad o jag var dålig på att visa ;) I Ho1 så lät jag inte henne tagga upp på de andra hundarna utan hon fick knappt kolla åt banans håll.. Jag lekte med henne med en leksak istället o så bar jag in henne till banan istället för att gå in för jag tror att hon blir lugnare då. Det gick bra i detta loppet, hon var koncentrerad, det var bara det att hon var lite loj... Vi kom iallafall på en 11-plats av 41 tävlande. Jag vågade låta Saga köra slalomet själv idag, jag hjälpte henne bara in i rätt ingång sen fick hon köra själv. Det gick inte så snabbt, men det gick! Så det är vi nöjda med :) Ullis körde ju Ho1 med Falcon också.. Hmm... Vad ska man säga om det... Han ville inte sitta o stanna i starten så de fick gå ut... :P Mamma köpte en leksak till Saga den var platt o mjuk o jätte bra. Förresten så såg jag ett jäääääääääätte fint halsband som jag vill köpa till Saga, men det kosta 250:-, lite väl dyrt. Jag har inte råd med det, jag har bara 100 kr, ska försöka flörta lite med mamma ;) Halsbandet var rosa och det stod agility på det o det var massa agility hinder på! Så fiiint... Nu ligger hundarna o sover <3

Kommentera här: