Agilityträning

Datum:
Just nu ligger jag i hängmattan o hundarna står o gnäller brevid för de vill komma upp men det går inte :P Jag har iallafall varit uppe på klubben med Ullis, Saga, Falcon och Ozzy och tränat lite agility :) Med Saga så tränade jag slalom och framåtsug. Slalomet gick jätte bra! Sen fick jag köra med Falcon också och med han tränade jag (med hjälp av Ullis) starter... Det gick ganska bra :) Tränade slalom o framåtsug med han också och det gick ganska bra det med :) Sen fick jag köra en gång med Ozzy o han körde jag runt med ett varv eller vad man ska säga.. :P
På den första bilden ler Ozzy ;) Hehe.. Nej, men han har ingen överläpp så det blir så :P
Den här sista bilden skulle ju vara riktigt fin om inte bakgrunden var så ful..
Ulrika Wallin

Vilken bra träning det blev idag:)) snygga kort blev det också:))

2012-07-11 @ 20:53:04

Kommentera här: