Sitt!

Datum:
Hej!
Är lite småglad just nu... Diza har nämligen lärt sig "sitt" :D När man håller en godis över henne och säger "sitt" så sätter hon sig på direkten. Om ni såg filmen jag la ut på henne igår så var det ett ställe där jag tränade sitt med henne och det tog lång tid för henne o förstå att hon skulle sätta sig. Nu går det mycket snabbare :) Vi ska träna på det ett tag till så hon blir helt säker på det, sen ska få börja lite smått med "ligg" också :)
Hon och Saga har blivit ännu bättre kompisar nu! När de är ute på gården springer de som tokar o leker. Saga verkar jätte glad över att Diza har flyttat hit, nu har hon någon som gärna leker med henne ;)
 
Glömde att skriva igår att jag tränade agility med Ville och Saga :) Det gick super! Vi tränade på slalomingångar och en rundbana, det kommer vi få träna på hela vintern... För jag tror att min lilla agilitybana har frusit fast så... hehe :P
Marie-Louise

Duktig du är.De vart Diza bra val tycker jag snart får jag träffa lill tjejen ska bli kul vi ses snart.

2012-12-04 @ 15:44:48

Kommentera här: