2013

Datum:
Tävlingar 2013:
 
 

 
 
 
 
 
Mål för 2013:
 
Saga:
♥Saga ska få säkra kontaktfält!
♥Jag och Saga ska lära oss byten som tex jaakko och "tysken" bättre!
♥Saga ska plocka minst en pinne i hopp och minst en pinne i agility.
♥Saga ska lära sig minst 5 nya trix.
♥Saga ska få träna mer lydnad och ska kunna stående och läggande under fotgång. Hon ska även kunna stående och läggande under inkallning.
 
Ville:
♥Ville ska bli mer "självständig" i agilityn. Jag ska inte behöva springa med hela tiden, utan jag ska kunna skicka han också.
♥Ville ska lära sig minst 2 nya trix.
 
Diza:
♥Diza ska bli rumsren.
♥Diza ska lära sig alla hinder i agilityn.
♥Diza ska Kanske debutera agility officiellt i slutet av året...
♥Diza ska Lära sig sitt, ligg, stanna och inkallning så att hon kan de sakerna jättebra ;)
♥Diza ska lära sig minst 2 nya trix.
♥Diza ska ställas ut inofficiellt. 
 
Nea: 
♥Jag ska lära mig att ta bättre kort.
♥Jag ska lära mig byten som tex jaakko och "tysken" bättre!
♥Jag ska lära mig att handla bättre på agilityplan och se olika lösningar på en bana.
♥Bloggen ska ligga i topp 30 hela året i vovves bloggtopp-lista.
 
 
 
 
 

Kommentera här: