Ingen promenad

Datum:

Imorgon är det julafton!!! Ville hittade en sak under granen som är till mig... Heheh han rev på det o så, så nu tror jag att jag vet vad som är i paket ;) Ni får väl se det imorgon om det är vad jag tror :)


Det blev ingen promenad med Ullis idag :( buhu, men vi får ta den nån annan dag! Istället fick alla vovvar träna lite agility, o det var skoj! Diza tränade på svängar o det gick ganska bra! Saga tränade på att runda hinder på kommando och det gick bara bra :) Sen kommer vi till den bruna saken, han var helt galen idag, haha... På han kan jag nog inte skriva att det gick bra... Han vill så mycket så att han slår knut på sig själv...! Kul att han vill iallafall, men det blir lite för mycket ibland.


Nu ska jag ta och borsta o klippa hundarna o göra de lite julfina :)


Vi hörs imorgon och då är det inte vilken dag som helst, för då är det självaste JULAFTON!!!

Kommentera här: