Om Diza

Datum:
Namn: Lundecock´s Hang on Tight
Kallas för: Diza
Född: 9 Maj 2012
Ras: Shetland Sheepdog
Kön: Tik
Storleksklass: Small
Reg nr: SE38567/2012
Färg: Blue Merle
Tävlar i: Klass 3 i både hopp och agility. Även i ett lag vid namn "Agility-Run for Fun"
Favorit godis: Allt är gott ;)
Favorit leksak: En leksakshare!
Mamma: Lundecock´s Miss Jenny
Pappa: Sommerville Mr Nice Guy
Uppfödare: Johnny Andersson, Kennel Lundecock´s
Ägare: Anna Dahlberg (min mamma)
Meriter: Klass 3
Kvalad till SM 2015 både individuellt och i lag
Svensk Hoppchampion
Övrigt: Väldigt glad tjej men lite osäker. Mattes agilitystjärna <3
Diza är en omplacering som jag tog över när hon var 7 månader gammal. Hon var då väldigt osäker och kunde ingenting. Varje agilityhinder har hon varit rädd för och vi har fått kämpat. Något som inte märks när hon rejsar runt på agilitybanorna idag<3 Jag har hittills fått upplevat så många roliga saker med denna mysiga hund, och jag hoppas att vi får många grymma år tillsammans!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Malin

Vad fint du har gjort med bilder att trycka på för att komma till deras presentationer!! Supersnyggt!!

2013-03-11 @ 11:14:52
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Alexandra Nirsjö

Vilken fin hemsida du har samt roligt att du också har en Lundecocks som nästan är i samma ålder som min :) ! Vi är ju inte så många ekipage som kör sheltie från Lundecocks så roligt om fler kom ut och tävla och att vi visa att de inte bara är snygga utställnings hundar utan även smarta :)

Mvh Alexandra, Lucas och Toy

2013-10-12 @ 20:08:13
URL: http://www.sheltieoskagget.hundhemsida.se
Frida

hej så fin hemsida du har :) så fina hundar du har :) din blue är så fin och underbar tjej.

Svar: Tack!!
Nea Dahlberg

2013-11-08 @ 19:51:58
Frida

hej! jag har en sheltie som har samma pappa som din blue sheltie tik :) din tik är så fin :)

Svar: Vad kul :) tack! :)
Nea Dahlberg

2013-11-09 @ 22:21:19

Kommentera här: