Sund i mun

Datum:
För någon vecka sen eller två fick jag ett mejl om en kampanj som heter Sund i Mun. Det är en kampanj för hundarnas munhälsa! Under maj månad får man en helt gratis tandkontroll av sin närmaste deltagande veterinärklinik. För att se vilken närmaste deltagande veterinär för dig är, kan du kolla in den HÄR sidan.
 
Hur grymt är inte det? Jag hade ingen aning om det här förän jag fick detta mejl!
Jag fick även två pedigree-boxar hemskickade med innehåll av dentastix, tanborste, tandkräm, info om sund i mun och ett liten beskrivning om hur man borstar sin hunds tänder! Beskrivningen var super och underlättar klart hela proceduren :) 
 
Vet att jag är liiiite sent ute med att skriva det här inlägget, men maj är inte slut än så passa på att gratis kolla upp den hunds tänder m.m!
 
 
 
 
 

Kommentera här: