Diza pinnar på

Datum:
Lilla skitungen... Jag vet inte vad jag ska säga! Men i lördags slog hon till igen! Så stolt över min lilla stjärna!
Ja, i lördags var det dags för tävling på hemmaplan! Första loppet var hopploppet, och där har vi ju 3 pinnar redan så där var planen att bara gå in och glänsa ;) Det gjorde vi också! En stabil nolla som ledde till en vinst och våran 4:e pinne i hopp :P 
Andra loppet gällde det lite mer eftersom vi bara hade 1 pinne där. Men även där satte vi en stabil nolla och vann! Så det blev dubbelvinst den här helgen också för min lilla skitunge!
Hur grym är hon inte?
 
Vi hade precis fått en prispall till klubben som jag och Diza fick inviga. Längst upp på toppen såklart :D
 
 
Blev tyvärr ingen film den här gången... Men tog massa bilder under dagen som kommer upp snart i ett enskilt inlägg :)
 
 
Julia

Grattis! Diza är jätte duktig och du som tränar.

2014-05-22 @ 08:02:43
URL: http://monstertassar.weebly.com

Kommentera här: