Öland

Datum:
Igår kom vi hit och det är verkligen hur mysigt som helst! Vi bor i en jätteliten villavagn på en camping nära havet :) Idag har vi badat i poolen och gått runt i stan i Kalmar, hundarna bada ju såklart inte i poolen men på stan var de med. Varje person som såg mina tjejer tyckte att de var söta och fina, o jag kan ju bara hålla med ;) Världens finaste tjejer har jag! 

Är dock väldigt besviken över att det stod på campingens hemsida att de har en agilityplan, men det finns ingen! :( Jag har gått runt hela campingen o letat, men det finns inte :( Dumt att skriva att de har en om de inte har det :( Aja, de har en hundstand iallafall! Inte för att mina hundar vill bada, men det är iallafall mysigt att vara där!



Den här skylten köpte jag:



Klockren ju!



Julia

hmm fick för mig att de hade! Tror de kanske är den banan som byter till saxnäs camping den nionde... kan vara så. Ni har ju massa agilitytävling framför er i alla fall om du är agility sugen ;)

Svar: Jaa, vi har massa kul agility framför oss! Vilken klass kör du och din vovve i?? Vill ju se dig och din superschäfer ju :D
Nea Dahlberg

2014-06-30 @ 22:10:39
URL: http://monstertassar.weeby.com

Kommentera här: