TRT Testar - Doggy Feelgood

Datum:
Har kommit upp en ny kategori på bloggen som kallas "TRT testar". Vi utvärderar olika hundsaker och skriver helt enkelt vad vi tycker om de. Hoppas ni gillar det :)
 
 
 
 
 
Beskrivning av produkten: Ett ganska nytt hundgodis ifrån Doggy. Det är krispiga belöningssnacks med krämig fyllning. De är 2 smaker i varje sort och det finns 6 olika sorter: Granatäpple & yoghurt, vanilj & yoghurt, skogsbär & yoghurt, rosmarin & pepparmint, nypon & tagetes, kamomill & ingefära. De ska användas till belöningsgodis vid lek, träning och tävling.
 
 
Våra åsikter om produkten: 
Nea: Kul idé! Roligt med de lite mer "mänskliga smakerna" och att de blandar krispigt med krämigt! Jag gillar att det finns många olika smaker att välja på så att man kan variera lite. Dock är det inget jag skulle använda vid träning till mina hundar. Jag tycker att de är för stora för mina små vovvar när de ska få mycket godis och ofta, så som de får vid träning. Att försöka dela de var inte heller någon idé, de smulade väldigt mycket.
 
 
(mina hundar fick testa smaken Skogsbär & Yoghurt)
Ville: Han var lite tveksam först, men den andra han fick glupska han glatt i sig.
Saga: Hon var också lite tveksam, men tyckte sen att de var helt okej.
Diza: Tror inte hon kände smaken, eller ens försökte känna den, hon bara svalde och gav den en 10 poängare ;)
 
 
Vi köpte produkten: På Ica
Kommentar om butiken/webshopen: -
 
 
Poäng: Vi ger produkten 2 hundtassar av 4 möjliga.
 
 

Kommentera här: