Svar på några frågor

Datum:
Har fått lite frågor nu de senaste dagarna, så jag tänkte ta och svara på de :)
 
1. Vart jag har köpt Saga och Dizas julius k-9 selar

De köpte jag HÄR. Dock hade de ingen webshop då.. Men det har de ju nu :) Om man vill ha märket som det står agility på också, så finns det HÄR.
 
 
2. Vad jag har för kamera

Jag har en Nikon d3100
 
 
3. Om jag har någon dragsele när vi tränar drag och isånafall vilken

Nepp, de har ingen nomesele eller så. För det fanns ingen i deras storlek, eller jag kunde inte hitta någon iallafall. Så de har en vanlig sele med sidoringar där jag fäster det de ska dra. Vilket har varit en pulka eller en kartong utan något i, så inget tungt drag direkt.
 
 
 Jupp, såhär ser våran utrustning ut, heheh ;)
 
 
Elin o Olle

Brjökis har måttbeställning :P

2014-01-12 @ 00:11:26
URL: http://teamtollare.blogg.se/

Kommentera här: