Längtar...

Datum:
Idag har vi en liten mys-tisdag med film och nåt ben till hundarna. Jag ska ta och göra klart en beställning och doggsen ska få stå på pilatesbollen någon minut var... :)
Vi tränade lite agility idag på tomten, då min morfar har varit så snäll och skottat hela min agilityplan! Blev lite slalom och framåtsug då det inte finns så mycket mer att träna på då hindrena sitter fast i marken ;) Såå kul är det iallafall, men jag måste bara säga att jag längtar så förbannat mycket till sommaren! Undra hur många gånger jag kommer att skriva det tills sommaren är här? 
 
 
Sara

Hej! Vilken fin blogg du har. Varje gång jag går in på din blogg blir jag bara så sugen på att skaffa en sheltie, verkar som underbara raser :) Hur gamla är alla hundarna?

2014-01-29 @ 22:44:41
URL: http://welshflackar.weebly.com

Kommentera här: