Årsresumé 2013 - del 2

Datum:
Juli

Ville bytte foder till Eukanuba Mature & Senior och Diza till Eukanuba Jogging & Agility.
Andrea var här och tillsammans åkte vi på hundläger med Diza och Mille. 
Jag köpte ett nytt objektiv.
 
   
 
 
 
Augusti
 

Vi tävlade DM och kom 3:a med laget.
Jag började göra halsband och koppel av paracord.
Vi gick kurs för Camilla Brundin (Dizas allra första kurs!)
   
 
 
 
September
 
Jag fyllde 14 år.
Anmälde Diza till hennes första tävling.
Jag börja sälja mina halsband och koppel på facebook, TRT hundhalsband.
 
 
  
 
 
 
Oktober

Jag hade en rosa kampanj på TRT hundhalsband och samlade in pengar till rosa bandet.
Vi tävlade KM :)
 
 
 
 
 
November

Diza debuterade i agility! Som bäst kom hon 3:a och fick pinne! :D
Köpte efterlängtade agilityskor ;)
 
 
 
 
 
December

Diza tävlade för andra gången. 2:a och pinne!
Diza tävlade inofficiellt för första gången ;) Saga tävlade också då.
 
 
 
 
Lollo

Vad har du för kamera? :)

2014-01-07 @ 17:22:52
URL: http://spiken85.blogspot.com

Kommentera här: