Tävling 30 mars (FILM)

Datum:
Tänkte ta och berätta lite om hur det gick på tävlingen som var förra helgen (30 mars). 

Dizas första lopp var grymt! Dock så stanna hon inte på kontaktfältet på balansen och fick en 5:a. Riktigt synd var det att hon inte stannade, men samtidigt förväntade jag mig inte det då hon inte har tränat kontaktfält på hela vinterna. 
Hennes andra lopp var också bra, men hon höll på och lukta o greja? Inte alls likt henne, men det gjorde hon. Hon fick dock inga fel fast hon gick förbi flera tunnlar? Jättekonstigt. Fast hon fick liiite tidsfel för det tog tid innan jag fick tillbaka henne på spåret. 
Synd på de småfelen som blev, men jag är riktigt jävla nöjd ändå!
 
Sagas första lopp var också grymt! Bra fart för att vara Sagis, och en nolla! Eftersom hon diskade sig 4 av 4 lopp förra tävlingen, var det riktigt skönt att få bevisat för oss att vi faktiskt kan. Hon fick inga tidsfel, men tiden räcker ändå inte till för någon placering. Men satan i gatan så nöjd jag är efter det här loppet med Saga.
Andra loppet var snäppet sämre. Bensinen var slut, och Sagas ben sprang i snigelfart. En nolla där med, fast med tidsfel.
 
 
Sara & Oscar

Va duktiga ni är!! Kom just på en sak, hur går löpning och hanhund ihop hos er? Bryr sig Ville om tikdoften?

2014-04-07 @ 13:27:52
URL: http://welshflackar.weebly.com
Emma

Vad roligt det ser ut! Och vad duktiga ni är!

2014-04-14 @ 12:11:45
URL: http://emmaochaska.se

Kommentera här: