We are back

Datum:

Hej!
Det var ett tag sen jag loggade in här sist... Har bara inte haft någon blogglust :( Idag tränade jag agility med Diza här hemma, gick riktigt bra! Fokuset låg på självständighet och att jag ska kunna skicka henne :) Ska ut och göra något med Saga snart också, men jag har inte bestämt vad vi ska göra... Antagligen agility eller så tränar vi bara på lite tricks :P Svårt val haha :P Vi kan nog förresten göra lite av båda sakerna - Problem solved ;)

Fick en kommentar förut om vad som har hänt med Sagas öron, lite kul kommentar hihi... :P Det har inte hänt någonting, även fast det kanske ser ut som det. Vi har bara satt kludd i hennes öron så att de ska hänga ner ;) Om vi tar bort de så ställer de sig upp igen :P

Men nu ska jag ut och träna Saga. Sen ska nog alla vovvar få ett varsitt ben medan jag göttar mig med godis framför tvn ;)

Kommentera här: