Snart dags

Datum:
Äntligen fredag! Och imorgon är det lördag! Så som jag har väntat på den dagen, det har varit värre än att vänta på julafton hahaha :P Diza och jag har inte tränat agility sen i måndags, men idag körde vi lite lite, bara för att se att slalomet och KF satt, och det gjorde det :D Alla gånger. Så nu är det bara att tuta och köra ;)
 
Imorgon blir det till att gå upp riktig tidigt, FÖR tidigt ;) Det är nämligen inmätning vid ca halv 7 och banvandring vid 7... Idag kom förresten startlistor upp och vi har startnummer 1(!) i första klassen :O Våran första tävling och då ska vi starta först på hela dagen!! Men det kommer vara 2 banvandringar så vi är i den första och då får vi ju iallafall chansen att värma upp medan de andra går banan :) Så det ska nog gå bra :)

Det känns faktiskt lite läskigt att tävla med Diza för första gången, för jag har ingen aning om hur hon kommer vara. Men hon har ju varit i tävlingsmiljö och även tränat där tävlingen ska vara, så det går nog bra. Hoppas jag... Men det får gå som det går och huvudsaken är att vi har KUL! Och det ska vi ha :D
 
 
    
 
Kan inte fatta att Diza blivit så stor att hon ska tävla för första gången imorgon... Hon är ju min lilla busiga plutt..
Linn

Lycka till!! :D hoppas allt går bra och att ni får en rolig dag :)
Kram Linn och Scott

2013-11-15 @ 22:51:25
URL: http://teamsz.blogg.se
Julia

Lycka till och ha super roligt! <3

2013-11-16 @ 00:33:12
URL: http://aktivatassar.wordpress.com
Phetra o hundarna

Vad härligt att det äntligen är dags! Lycka till o njut :-)

2013-11-16 @ 07:56:42

Kommentera här: