Dålig uppdatering här

Datum:
Hej!
Usch, vad dålig uppdatering det har varit här. Jag ser att statistiken bara sjunker. Förlåt för det, men snart är det sommarlov och då lovar jag bättre uppdatering! :)
 
Igår kom jag hem klockan 21.30 efter att ha hjälpt till på kurs, och jag vart så himla sugen på att träna! Så jag och Diza gick ut och körde lite slalom. Grannarna tror väll att man inte riktigt är normal när man går ut ganska sent för att träna ;) Men det gick bra :D
 
Saga har fått vilat upp sig i några dagar inför helgen, vi ska nämligen gå kurs :) Det ska verkligen bli jätteroligt och jag hoppas att Saga orkar hela helgen och inte blir "flamsig" ;) Men det ska nog gå bra :)
 
 
Juste, har glömt o berätta en sak... Antagligen för att jag knappt har bloggat något ;) Jo, jag ska anmäla Diza till en blåbärsklass som är i Segersjö den 29/6! Ska bli jättespännande! :D Så nu är det "hårdträning" som gäller ;) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: