Träning i mörker och helgens planer

Datum:

Så, nu har jag o Diza tränar lite agility, det var rätt så mörkt ute men deg funkade ändå ;) Det blev en väldigt kort träning, men en riktigt bra sån.
Vi tränade på slalom och på svängar :)

Planerar inför helgen just nu. Tänker nog skriva lite om skvallerträning (kanske en video till det också) och om hur det går till på en agilitytävling (det är efterfrågat). Och så ska jag försöka få till en film om lilla Diza också, vi får väl se om jag hinner allt ;)




I detta mörker körde vi agility, tur att det är en gatlampa bredvid iallafall ( den syns inte på bilden). Fast det är ju en riktigt dålig mobilbild också, blev tvungen att ha på blixten för att man ska kunna se något ;) haha bilden är helt gul :P fulaste bilden jag någonsin lagt upp här ;) fattar inte ens varför jag lägger upp den :P

Linn

Hej!
Kan du inte lägga upp ett inlägg om när du tränar hundarna på den dr typ balans bollen och hur och varför du gör det?
Din blogg är skitbra bara så du vet!
Kram Linn!

2013-03-08 @ 13:21:14
Linnea

Var har du köpt dina hinder? Har du något tips på var det finns till ganska bra pris? Kram!

2013-03-10 @ 10:21:58
URL: http://dansksvenskhugo.blogg.se

Kommentera här: