Söndag

Datum:

Hejsan!
Gick en promenad med Diza och Saga förut, då fick Saga vara lös men Diza fick ha långlina. För Diza kommer inte alltid på inkallning, speciellt inte när hon har hittat en grästuva som luktar jäääätteee gott! Så istället för att stå o ropa och hon inte kommer, så drog jag lite lätt i linan så att hon fick bort uppmärksamheten från det hon höll på med, o samtidigt som jag gjorde det så ropade jag. Det gick jätte bra att göra så och hon kom som ett skott :)

Sen när jag kom hem tränade vi jättelite agility. Saga sprang jag bara rakt fram med så att hon skulle få jaga ikapp mig, och få upp lite fart ;) Diza tränade på svängar o slalom :)



Nu ska vi nog snart åka ut till Blexberg, där ska vi kanske valla lite o släppa in fåren :) o så ska jag kanske få rida en islänning som heter Gabbe :)

Linn

Hej kan inte du ha en frågestund? Det skulle vara superkul!!:D

2013-03-11 @ 07:39:13
Malin

Vilka söta hundar!
Läste ditt gästbloggs inlägg på sporthud hos Andrea!
Jag har också en liten hund, Linus!! :)

2013-03-11 @ 09:59:30
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Malin

Svar: Tack!!
Linus är 50% cavalier och 50% shitzu/york/lhasa. Så en riktig gatukorsning! ;) Nä, skoja, en planerad blandras!! :)

2013-03-11 @ 10:43:38
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Malin

Svar: Han är lugn, men lite försiktig, är mycket avvaktande mot nya människor. Tycker om att skälla på dörrklockan, posten, vissa hundar, ja det mesta!! :)
Men han är underbar!!

2013-03-11 @ 11:40:32
URL: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera här: