Rundsytt läderkoppel

Datum:
Funderade på om jag ska köpa en sak till tjejerna... Jag gillar rundsydda koppel och jag gillar läderkoppel. Då måste väll ett rundsytt läderkoppel vara bästa kombon!? ;)
Kollade runt lite och hittade ett på hööks för 199:-
 
Klicka på bilden för att komma till kopplet...
Victoria

Vilket fint koppel! Vill också köpa! :)

2013-03-29 @ 17:24:34
URL: http://hundtassarna.blogg.se
Phetra o hundarna

Vi har samma smak, jätte snyggt :-; nu ska vi ut o träna framåtsändande med läggande så det blir ordning i fårhagen :-)

2013-03-30 @ 09:36:02
Andrea

Rekommenderar starkt hurttas rundsydda läderkoppel! :) Vet inte hur hööks´s är men antar att dom är lite mer plastiga, kände på nått läder koppel från hööks för ett tag sen och den modellen var rätt plastig iaf...
Dessutom har hurtta sådana med bättre hake ( enligt mig)... :) Dessutom fick jag mitt rundsydda hurtta för billigare än 199 kr :) Det lönar sig att kolla upp dem iaf ;)
bara ett tips ;)

Svar: Åhh, tack för tipset :D
Nea Dahlberg

2013-03-30 @ 18:30:37
URL: http://sporthund.blogg.se/

Kommentera här: