Tävling Gagnef Floda 9/6-13

Datum:

Så, det var sista tävlingen för den här veckan. Med mig hem har jag en solbränna och en massa myggbett... De kliar som 17!

Första loppet idag fick Saga en vägran på andra hindret. Hon sikta in sig på det, så jag var påväg till andra hindret, men då tog hon det inte. Annars gick det rätt bra :)
Andra loppet fick vi två vägringar. Det var svängar efter båda hindren så för att hon inte skulle "sväva ut" prata jag med henne... Men det gjorde jag tydligen för tidigt, för hon tvärstanna framför båda hindren. Men på slutet var det en rejäl raksträcka så där fick hon faktiskt upp lite fart.

Glömde visst säga att hon fick tidsfel i båda loppen...

Julia

Vad är kravet på tid?

Svar: Det är olika för olika banor, och min segis lyckas aldrig klara de tiderna ;)
Nea Dahlberg

2013-06-09 @ 19:13:20
URL: http://magicalnicci.weebly.com
yvonne

Ni är så duktiga Saga och du. Bara att ta nya tag :-)

2013-06-09 @ 19:27:41

Kommentera här: