Slalom

Datum:
Hej :)
Igår tänkte jag träna agility på klubben med vovvarna. Men eftersom det regna så åkte vi till Karlskoga istället och kolla om de hade något slalom i djuraffären där. Behöver ett nytt träningslalom, det har gått sönder lite pinnar i mitt så jag har inte ett helt slalom. Men jag fick dock åka hem besviken... De hade ett slalom, men det var bara med 5 pinnar, så nej tack.
 
När vi kom hem så hade det slutat regna så jag tränade lite slalom (med 8 pinnar) hemma med tjejerna. Vi tränade på slalomingången i olika vinklar och det gick faktiskt bra :) 
Vi tränade på samma sak idag... Och det gick rätt bra idag med :)
 
Men nu hinner jag inte blogga mer, hundarna vill ut på en promenad :) 
 
 
sandra

vet inte om du sett det men Rusta har just nu nedsatt pris på sina agility-saker, bland annat deras slalom-set

2013-06-28 @ 11:26:25
URL: http://livetsomlukas.wordpress.com
Emelie

Annars funkar det mesta som slalom pinnar, jag använde skidstavar ett tag men då behöver man i och för sig väldigt många ;)

2013-06-29 @ 12:05:50
URL: http://egenvilja.wordpress.com

Kommentera här: