Midsommarhoppet

Datum:

Hej!
Idag är det midsommar och jag sitter i bilen påväg till en agilitytävling med Saga. Diza fick stanna hemma ifall hon har magsjuka så hon inte ska smitta någon. Hon bajsade inne inatt, sen hoppade hon upp i min säng med bajs i rumpan. Då fick jag en skitig säng, bokstavligt talat. Så jag fick sova på golvet... Men med några kuddar och en biabädd så funkade det rätt så bra. Så Diza sov i MIN säng och jag sov på golvet... Kändes lite fel :P

Men iallafall Diza stannar hemma och jag har bara med mig Saga. Det är en officiell tävling och Saga ska köra 2 lopp. Hejaheja Saga :)


Måste hälsa krya till min mamma som är matförgiftad :( och fick stanna hemma idag. Vet inte hur jag ska göra utan min hundrastare :3



Jag och Ullis kör som dårar ;) nejdå ;)

Ullis

Kul att man fick vara med på bloggen vilka snygga brudar:))))

2013-06-23 @ 22:34:03

Kommentera här: