Dagen hittills

Datum:

Halloj.
Dagen började med en morgonpromenad med vovvarna. Tycker det är riktigt mysigt att gå promenad på morgonen, dock gör jag det inte ofta ;) Sen åkte jag iväg till klubben för att vara agilityinstruktör på en möhippa ;) Det var kul och hon som skulle gifta sig var duktig :) Det var första gången hon körde agility och hon fick köra en lite klurig klass 1 bana. Men vi delade upp den i tre delar innan hon körde hela.

Just nu sitter jag med datan och kollar på agility sm.
Om ni också vill göra det, så gör man det här --> http://www.hundsm.se/sv/hundsmlydnadagility/sandning/
Det är jättekul att kolla på :)



I eftermiddag tänker jag åka o träna mina egna hundar lite, o inte bara sitta och kolla på alla andras ;) Vi ska köra banan som står uppe någongång men sen tänkte jag att vi skulle träna på raksträckor och U. Enkelt o bra :D

Kommentera här: