Lat-Tisdag

Datum:
Hej.
Idag har det inte hänt någonting här hemma. Både hundarna och jag har haft en rejäl vilodag och det tror jag att vi behövde. Jag har kollat på ett antal filmer och vandrat mellan soffan och hängmattan ;) Hundarna har sovit och fått sina dagliga promenader. En lat-tisdag helt enkelt.
 
Igår var vi iallafall inte lata, då var vi och träna agility på klubben. Vi var rätt många som tränade och vi körde en liten bana. Fast den banan var inte liten och lätt, utan riktigt klurig! Fällor här och där som jag inte tänker på... Tror att det är för att jag är van med Saga, och gör ju inte mer än vad hon behöver. Så jag inte van med att lilla Diza-Fizen tar lite andra hinder :P Man märkte vad man behövde träna på i den här banan ;)
 
Imorgon ska vi ha en liten skojtävling på klubben. Vid namn Pingvinhoppet. Jag ska leta ut eller göra en bana som vi ska köra och jag ska även vara domare. Skoj ska det bli :) Förresten, varför det heter pingvinhoppet kan jag inte berätta nu. För att det är några saker som de tävlande inte ska veta ;) Det får jag berätta efter :P
 
 
Världens finaste tjej <3 Så mycket upp och ner gångar vi har haft... Världen vore inte hel utan dig.

Kommentera här: