Flytväst

Datum:
Idag har jag köpt en flytväst till Diza :) Den kostade 210:- och jag köpte den på en liten djurbutik här i stan. Den var för 3,5-7,5kg och Diza väger 4,2 så hon kan tjocka till sig rätt mycket om hon vill ;P Tror att den passar Saga också, o det är ju bra ifall hon också vill bada ;) Iallafall blev vi ju tvugna att testa flytvästen, men när vi kom dit där Diza skulle få bada var det redan några där... Så vi fick vänta på våran tur. Diza gick inte ner i vattnet frivilligt utan jag släppte ner henne i vattnet så fick hon simma till land. Jag tror faktiskt att hon inte tycker att det är sååå hemskt... Nej men mitt lilla projekt den här sommaren är att få henne gilla att bada ;)
 
 
 
 
 
 
 
Visst är hon stilig i sin flytis?
Lalitta & Ivy

Vad söt hon är i flytvästen!
Ivy gillar inte heller vatten..

2013-07-02 @ 07:45:21
URL: http://littleblueivy.blogg.se

Kommentera här: