Saker jag vill ha...

Datum:
Härmar Andrea med ett "saker jag vill ha inlägg", hoppas det är okej!
 
SAKER JAG VILL HA... ;)
1. Hurtta Outdoors Ultimate Värmetäcke Sånt här täcke skulle jag vilja ha ett varsitt till tjejerna! Snygga är de, och de verkar varma o mysiga ;)
Du hittar täcket HÄR 
2. Hurtta Outdoors Halvstryp Lika snygga som täckena! Snyggt att matcha med ett hurttatäcke också ;)
Du hittar halsbandet HÄR
3. Hurtta Outdoors Reflex Koppel Har helt plötsligt börja gilla rundsydda koppel/repkoppel :P Att det är reflex också är ett plus!
Du hittar kopplet HÄR
4. Hol-ee Roller Har redan en sån här men det vore kul om alla hundar hade en varsin ;) De finns i tre olika färger, blå, röd och grön. De finns även i 5 olika storlekar, mini, small, medium, large och jumbo.
Du hittar leksaken HÄR
5. Agilityhalsband Älskar det här halsbandet! Saga har ett sånt fast rosa men jag vill ju att Diza ska ha ett sånt också, fast grönt ;)
Du hittar halsbandet HÄR
6. Pet Head So Spoiled Balsam Jag skulle vilja testa det här balsamet på mina hundar... :)
Du hittar balsamet HÄR
 

Kommentera här: