Pilatesboll

Datum:

Idag har tjejerna fått stå på bollen, för att jobba med musklerna :) Saga lägger/sätter sig ner på bollen... Då får hon lägre tyngdpunkt och därför blir det stadigare (att jag skrev det där skulle min fysiklärare gilla om han såg det ;) ).

Diza står helst upp på den, hon är inte lika smart som Saga hahha ;) nej, men jag vill ju att Saga ska stå på den också, hon jobbar väl mer med musklerna då... ;)

Här kommer lite bilder som mamma tog... ;)

Anonym

Skulle så gärna vilja ha en sån boll till min hund, men hon är så stor att en sån boll i den sizen som du använder skulle bli förliten och försvår att börja med.
Kanske nån gång i framtiden så skaffar jag en sån till min vovve

2013-01-30 @ 19:56:45
yvonne

Ha ha, här är det likadant. Casper sitter gärna och Hobbe står. Men Casper reser sig när jag börjar röra på bollen. Men på peanuten står båda. Bra träning men väldigt jobbigt för hundarna så ta bara några minuter åt gången ;)

2013-01-30 @ 20:08:09

Kommentera här: