Lyckad ridhusträning

Datum:

Kul att inlägget som jag skrev förut aldrig publicerades, o sen nu när jag skrev om hur gick på träningen så publiceras det inlägget jag skrev förut, men det jag skrev nu försvann :/
*skriver om inlägget*

Hejsan!
Idag har vi varit på ridhusträningen! Har fått sprungit mycket, är rätt trött i benen nu ;) Är jätte stolt över mina tjejer, de var jätteduktiga idag = glad o nöjd matte!
Saga var liiite okoncentrerad i början, men sen släppte det. Vi brukar köra 2 gånger var innan vi höjer, men jag körde bara en gång med Saga så att hon skulle orka. Sen i slutet körde vi en rundbana och hon var jätte snabb (snabb för att vara Saga alltså) . Det är så kul när man märker att hon verkligen vill och kan :)

Diza fick också köra lite i slutet. Vilket gick jättebra. Hon fick köra ett hopphinder med bommen på marken och en kort rak tunnel. Hon tveka inte en ända gång och sög till och med lite mot tunneln! Min lilla tjej... Tror att hon kommer bli en jättebra agilityhund i framtiden!!

Jag fick ju även köra med Ozzy. Vilket gick jättebra! Han är så himla hindersäker!

Fick köra med Casper en gång också. Han och Ozzy är rätt lika. De är lika hindersäkra båda två, den ända skillnaden är att Casper är snabbare :)


En Lyckad träning helt enkelt!

Nu är tjejerna trötta ;)

Ullis

Tack för hjälpen igår på träningen du är så duktig:)

2013-01-21 @ 20:11:15

Kommentera här: