Vallning och drag

Datum:

Hej!
Jag och tjejerna har kommit hem från Blexberg, vi var där o kollade på när Ullis, Åsa och Anna valla :) Diza fick testa o valla också... Hon tyckte att fåren var lite läskiga, men när de sprang tyckte hon att det var lite skoj att springa efter de. Vem vet, jag kanske har en liten framtida vallhund haha ;)

Jag fick åka tefat efter Falcon (bc) och Kine (aussie) som drog mig. Hahah, det var jättekul!
Har kommit på att jag ska träna lite drag med Diza o Saga, de kan ju dra en docka ;)

Linn

Hej!
Jag har precis börjat läsa din blogg och jag tyckte att den verkade vara väldigt rolig med tanke på att jag också älskar hundar! För att få veta lite mer om dina hundar och så, så läste jag igenom alla inlägg från några tidigare inlägg och jag läste i ett inlägg om hur man skulle lära sim hund slalom och då stod det att det nästan var bäst att lära typ bågar eller något sånt jag förstod inte riktigt vad som menades med det skulle du typ kunna göra ett inlägg där du berättar mer om det? Jag ska få en hund i sommar och det skulle då vara bra att veta detta!
/Linn

2013-02-16 @ 09:27:30

Kommentera här: