Andrea Gästbloggar! :D

Datum:

Hej alla där ute som läser Neas blogg!
Jag fick i uppdrag av Nea att skriva ett gästblogginlägg så här är jag, Andrea  :)
Jag heter då Andrea och föddes år 1999, jag är alltå lika gammal som Nea  :)
Jag har 2 st hundar, en som är min och en som är min lånehund. Min egna hund heter Mille och är en liten cavalier, min lånehund däremot är en tollare vid namn Gia.
Med hundarna så tränar jag främst agility men även utställning, tricks och lydnad eller något annat som faller oss in  ;)
Mille skadade dock sig under hösten 2012 så med honom brukar jag ta det lite lugnare än med racer Gia  ;)

 


Jag lärde känna Nea genom denna bloggen i mitten av april 2012. Då vi båda är hundgalna så var det väl inte så svårt att räkna ut att vi började hålla kontakten ;)  Vi bestämde oss för att bli s.k hundbrevvänner, dvs att vi skickar brev till varandra och lägger i lite saker till vovvarna i breven  ;)
Jag träffade Nea för första gången i Juli 2012. Vi hade bestämt träff på hennes dåvarande klubb, nora bk. Då jag bor i Finland var det inte så lätt att ordna med en träff men då jag och familjen åkte till Sverige en vecka passade jag på att åka förbi för att träffa Nea & Saga  ;)
Vi hade tänkt köra en klass 3 bana men eftersom att vissa hinder inte kunde flyttas så fick vi helt enkelt göra om den till en som funkade med planen vi hade  ;)
I sommar ska både jag och Nea åka på hundläger tillsammans, vilket kommer bli superkul :) 
Jag tror att det kommer bli en ganska så sömnlös läger vecka med massor av hundar, godis, prat och underbara vänner!! 

Klicka gärna in på min blogg: Sporthund.blogg.se och läs mer om mig och mina äventyr med vovvarna :D

Julia

Vad roligt att ni har varandra!
Vilket läger ska ni till? :)

2013-02-28 @ 08:22:31
URL: http://magicalnicci.weebly.com
Lalitta - lillmatte till Sheltie

Kul med gästbloggning!

2013-02-28 @ 15:40:40
URL: http://doggylife.blogg.se

Kommentera här: