Kontaktfält

Datum:

*DETTA INLÄGG SKULLE HA PUBLICERATS FÖR NÅGRA TIMMAR SEN...*


Hej :)
Började dagen med att Ullis kom på besök och fikade :) Sen tränade jag och Diza kontaktfält. Jag var ju inne på RC förut, men nu har jag nog bestämt mig för 2 på 2 av... Vore riktigt häftig att ha RC, men jag vet inte riktigt hur jag ska träna in det och jag skulle nästan behöva ha en riktigt balans hemma då. Men nu har vi börjat träna in 2 på 2 av, med hjälp av Manners Mindern :) Det går faktiskt riktigt bra :) Jag testade, innan vi avslutade, att ställa MM längre fram för att se om hon bara sprang fram till den… Hon gjorde det första gångerna vi testade, men jag lät henne tänka lite själv och vänta ut henne… tillslut gjorde hon rätt och då blev det dunderbelöning ;D Sen avslutade vi :)

Tänkte träna kontaktfält 1-3 gånger per dag, några minuter per gång :) Så jag ska nog träna en gång ikväll också.

Nu ska jag spela minigolf med familjen, har en känsla av att jag kommer att komma sist ;)

Kommentera här: