Ny dag, nya möjligheter

Datum:

Hej på er! Jag bloggade inte igår, har faktiskt dåligt samvete över det. Men jag var med kompisar och när jag kom hem hade jag noll inspo till att skriva. Men så är det ibland, man kommer inte på något att skriva om. Men ibland är det tvärtom, fingrarna vill trycka på alla tangenter samtidigt och det bara rasar in massa inlägg ;)

Men idag är det en ny dag, nya möjligheter. Känns verkligen som att det är mottot för dagen och det känns toppen! Hundarna mår för det mesta bra och jag mår bra, bättre kan det nog inte bli just nu. Får se om jag hinner träna lite agility med Saga och Diza idag. Om det ens går, det regnade ju igår *suck*. Men det blåste ju rätt mycket också så det kanske torka upp. Hoppas det iallafall.

Senare idag, närmare bestämt på kvällen, så ska jag och mamma på agilityfest ;) Det ska bli kul! :)

Lollo

Ni har så fina hundar! :)

2013-04-19 @ 13:32:27
URL: http://glansberg.weebly.com

Kommentera här: