1 år med Andrea

Datum:

Exakt nu, idag, fast för ett år sen, kommenterade Andrea här på min blogg för första gången. 16/4-12 klockan 16.36.56 kom den här kommentaren: 



Jag svarade på kommentaren, och nästa dag den 17/4-12 klockan 14.55.32 kom nästa kommentar:



Och där började den resan, två galna hundnördar som fick kontakt med varandra. Vi började chatta på msn om allt och inget. Sen övergick det till att chatta på facebook och skype, mer eller mindre varje dag ;)  

Den 9/7-12 träffades vi för första gången, vi skulle träna agility tillsammans på min dåvarande klubb. Vi skulle mötas där klockan 12.00, jag var där först, sen kom hon och Mille ;) Vi började med och bygga banan, men banan vi hade tänkt att köra fick inte plats så vi gjorde en egen liten variant ;) Sen körde vi lite och sen fikade vi. Mamma hade köpt massor av fika till oss, och ben till hundarna. Så hundarna låg och gnagde på benen medan vi pratade massa hundsnack, det var så mysigt!
Hundgalna som vi är glömde vi ju att ta kort på oss tillsammans, utan det blev bara en massa kort på hundarna!




Jag saknar dig, måste världen vara så stor så att vi bor så långt ifrån varandra?
Men snart ska vi träffas igen, bara 98 Dagar kvar. Hundlägret kommer bli helt awesome!


689 Långa kilometer mellan oss <3

Andrea

Du är sååå söt nea <3 älskar dig du är bäst <3 utan dig hade jag varit sämst på agility och haft noll inspiration till att träna...

2013-04-16 @ 17:11:51
URL: http://sporthund.blogg.se
Embla o Svea

Då ses vi på lägret i sommar! ;)

2013-04-16 @ 20:22:39
URL: http://aktivflatte.blogg.se

Kommentera här: