Träning med Ville och kennelsnack ;)

Datum:

Tränade agility med Ville today och det gick jättebra :D Kunde skicka han och han tog jakkosarna fint :D
Har surfat runt lite och hittat 2 helt underbara kennlar. Det verkar som hundarna älskar att arbeta och de vallar också. Såg en video när en hund från en av kennlarna körde agility och den hade sån kraft eller vad man ska säga när den körde. Svårt att förklara men den hade likson kraft haha :P Låter säkert jättekonstigt att säga kraft men kommer inte på något annat ord att beskriva det med :P Ena kenneln är Belger du nord och den andra är knockdowns. Om jag har fattat rätt så är kennel knockdowns hundar från belger du nord så allting är liksom från belger du nord om ni fattar vad jag menar?? Det går inge bra för mig att skriva och förklara idag haha :P
Sheltiesarna där ifrån verkar iallafall helt underbara o jag skulle verkligen vilja ha en liten sötnos där ifrån!
"drömmer mig bort"
Nej, jag ska sluta drömma, jag kommer iallafall inte få en till hund. :'(

Kommentera här: