Tävlings resultat...

Datum:

Skriver lite kort om hur det gick nu, är sjuukt trött och ska gå o lägga mig klockan åtta för att orka upp imorgon :o :o Första loppet... Fick en vägring då hon kollade bort när hon skulle hoppa ett hinder och jag sprang bort och då missa hon det... Sen fick vi en femma för att domaren trodde att jag nudda tunneln (men det gjorde jag inte, jag var bara övertydlig för att det var en svår ingång men jag nudda inte). O vi fick åtta sekunder (!) tidsfel också. Andra loppet... Skulle ha varit en nolla om hon inte skulle ha tagit en tunnel som hon inte skulle ta... Så disk :P tredje loppet... Nollat!! Men mindre än en sekund i tidsfel, annars skulle vi ha fått en pinne! Surt... Vi kom iallafall 4 och fick rosett o pris. Fjärde loppet... Vi kanske skulle ha nollat om jag skulle ha visat på långhoppet (dumma mig!) men det gjorde jag inte och sen när hon skulle tillbaka så hoppa hon från fel håll så det blev en disk.
Nöjd med dagen! Bara att hon egentligen skulle kunna koncentrera sig mycket bättre om hon ville... :P Hon skulle behöva mer fart också, så vi inte får tidsfel...
Vann förresten två gånger på lotteri så jag vann 2 leksaker till hundarna :)

Och det var jag som skulle fatta mig kort, hmmm....

Kommentera här: