Träning och Teamet...

Datum:
Hallojsan! Är himla glad just nu, och dagen blir bara bättre och bättre.
Var ju och träna i Kungsör idag. Saga hade ju vilat så hon var precis som förväntat, pigg och glad! Yay! Sen så blev hon tröttare o tröttare och mer och mer okoncentrerad... Men skitsamma hon hade ju fart i början iallafall! Vad hon har utvecklas min lilla tjej. Sen så fick jag testa att köra med Yvonnes racerhundar Casper och Hobbe, gud vad kul det var! Mamma filmade bara när jag körde med Casper inte med Hobbe... Måste bara säga att Casper var så himla säker att köra med, hindersäker så att det heter duga! Tack för en rolig dag! :)
Kolla in filmen vettjaa.. Saga är först sen är det Casper!
 
 
Dagen blir ju inte direkt sämre när Tina tipsar om en sheltietik på 6 månader som är till salu. Hon verkar underbar och har tydligen mycket "go" i sig och de tror att agility skulle passa henne perfekt! Mamma vill också ha henne och pappa säger att han inte bryr sig (vilket är mycket possetivt för tidigare har han sagt NEJ!). Men mormor och morfar måste också gå med på det eftersom de tar hand om hundarna när jag är i skolan. Vågar ärligt talat inte ringa morfar och fråga med tanke på att min dag kommer antagligen att bli förstörd då... För han kommer säga nej. Men allvarligt talat så gråter jag nästan vid tanken att en hund KAN bli min, att det iallafall går framåt i "övertalningen". Vet inte hur länge jag har längtat efter en hund till, men med tanke på att Ville snart är 8 och Saga snart är 4 så är det faktiskt dags för hund nummer 3 nu. 
Så mormor och morfar, om ni läser det här. Snälla. Snälla.
Här kommer en bild från när hon var 10 veckor (hon är 6 månader nu)
 
 
 
 

Kommentera här: