Förlåt...

Datum:
Förlåt för dålig uppdatering... Har haft 3 prov nu i veckan och ett läxförhör på ca 50 engelskaglosor... Så jag har haft fullt upp och tyvärr går ju skolan före hundträning :/ Men nu är det ÄNTLIGEN helg  och jag lovar att jag ska ta igen all bloggning jag har missat. Blandannat valpbilder (varning för söta vovvar!) kommer imorgon :) Snart kommer även ett inlägg om i onsdags när jag och Saga hade en helt underbar träning! 
 
Sen senaste gången jag bloggade så har det hänt lite roliga saker och några tråkiga... 
Här är de tråkiga grejerna:
- Vi har gått ur Nora BK.
         Efter flera månaders bråk med klubbens ordförande så valde vi nu att gå ur Nora BK.
         Tråkigt när man har tränat där ända sen man börja med agility/annan träning.
Jag varken hunnit träna med hundarna eller bloggat :/
         Hata skolan :/
 
         
Här är de roliga grejerna:
+ Gosat med valpar
         Helt underbara var de, så himla mysiga och glada!
+ Haft en underbar agilityträning! 
         Saga var helt underbar, mer om det kommer i ett eget inlägg snart.
+ Blivit medlem i Linde BK
        Då jag har gått ur i Nora BK så måste jag vara medlem i en annan klubb för att kunna tävla. 
+ Fixat en egen (låtsas) klubb, Klubb Rajtantajtan
        Eftersom vi inte kan åka till Linde varje gång vi vill träna så måste vi fixa något eget. Vi är några
        stycken som  planerar att bygga och köpa några hinder som vi kan träna på. Vi har kanske redan
        ett gärde som vi får vara på.
+Saga är träningssugen!
        Har ju inte gjort något med henne nu när jag har haft så mycket i skolan. Hon blir pigg och
        tycker det är roligare då när hon inte har gjort något på länge. Idag när jag gick på en promenad
        med henne så bad jag henne att hoppa upp och sätta sig på en sten typ. Hon sprang fram till den
        och hoppade upp på den sen när jag berömde henne blev hon superglad (mycket gladare än vanligt)
        Hon blev väldigt leksugen också! Så hon verkar jätte träningssugen!!!
 
 
Har varit en rolig vecka trots nån tråkig grej :)
 
Här kommer ett litet smakprov av bilderna som kommer på tidinställt imorgon :)
Andrea

Vilken klubb ska du tävla för nu? :O

2012-11-10 @ 19:38:30
URL: http://sporthund.blogg.se
Andrea

Haha sorry läser för snabbt ;) Är den nya klubben bra? :)

Svar: Haha ;)Ja, den ärbra :)
Nea Dahlberg

2012-11-10 @ 19:39:32
URL: http://sporthund.blogg.se

Kommentera här: