Blir galen på mig själv

Datum:
Rubriken säger det mesta :P Jag har redan köpt ett koppel till "Ulla", och vi har inte ens köpt henne än :P 
älskarattköpagrejertillhundarna.se lixom...
Det är bara ett helt vanligt koppel :) Grönt. Tänkte att grönt skulle bli "Ullas" färg och att hon ska ha alla sina saker i grönt. Precis som Saga har alla sina saker i rosa ;)
 
Längtar ihjäl mig till imorgon! Undra om jag kommer kunna sova inatt hehe.. Klockan 8 åker vi hemifrån till Linde och hämtar upp Yvonne som ska följa med oss, sen åker vi till Götene och hämtar vovven :D Det tar ca 2,5 timmar att åka dit, så vi har lång tid på oss att tänka ut något bra namn till henne :) Om vi inte kommer på något då så får vi väl komma på något på hemvägen ;) De namn som jag  tycker om just nu är Tyra och Disa, men jag har inte kommit på något namn som  har känts heeelt rätt än.. 
Lär iallafall bli mycket uppdatering här på bloggen imorgon, det kan jag lova er! Har gjort ett inställt inlägg till imorgon, handlar om jul typ ;)

Kommentera här: